Lördag.

Först hade jag en dator som inte fungerade alls. Nu har jag ett nytt operativsystem, allting fixat, alla filer ligger på en extern hårddisk och hela skiten är liksom formaterat och klart. Mitt nya problem är att NU BLIR DATORJÄVELN ÖVERHETTAD VAR FJÄRDE MINUT OCH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Pissmongo. Så nu sitter jag i skolan igen. Andra lördagen i rad. Dåligt liv.

Har precis sagt hejdå till Johanna vid sjukhuset, hon har sovit kvar och idag har vi shoppat lite och druckit kaffe på uteservering. Lite trevligt ska man väl ha mitt i det otrevliga. Jag är glad om hon lyckas tänka på annat små stunder. Jonathan är så söt. Han hade sagt: "Men det är bra att pappa har klarat ögonen iallafall så han kan se, och så är det bra att han har klarat snoppen så han kan kissa!" Och i skolan hade han direkt gått fram till specialpedagogen och berättat att pappa varit med om en olycka. Smart unge det där!

Och nu ska jag försöka plugga lite. Typ en kvart eller så tills jag tröttnar på den här skiten som jag tröttnade på redan förra månaden, året eller decenniet, som det känns. ÅÅÅH LIIIFE GOOOES OOON, sen kan jag inget mer på den sången, men den brukar gå på repeat i mitt huvud när allt känns segt.

Lördag var det ja. Pizza två dagar i rad. Kanske tredje dagen gillt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0