Väärldens bääästa!

Imorgon kommer världens bästa kusin på besök!
På fredag åker jag hem till världens bästa Mattsbo!

Idag har världens bästa jag både städat och tvättat.
Nu målar jag, det är typ världens bästa sysselsättning.

Det var varit världens bästa vårväder idag!
Jag har läst typ världsbästa 40 sidor i min bok.
Jag har pratat i telefon med världens bästa Jessica!

Jag har...världens bästa handledningsgrupp till uppsatsen!
Jag har världens bästa handledare.

Ja, lite så. Man måste tydligen vara positiv ibland.
Någon sa att livet blir roligare att leva då.

Och nu ska jag sova helt världsbäst för jag vill vakna upp till
den världsbästa dagen som kommer äga rum imorgon.

Godnatt till världens bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0