Torsdag.

Att gå ut på onsdagar har blivit lite utav min grej. Jag har så himla roligt och jag känner mig så glad med de personer jag har spenderat de flesta onsdagar med den senaste tiden. Jag ville bara säga det.

Jag har precis avslutat min tvättningssession. Jag behöver inte åka till Falun med smutsiga kläder den här gången, vilket känns jävligt gött. ÅÅååååååh imorgon ska jag träffa Sofie & Emmilie! Jag är peppad! Vi ska äta kinamat..mmmmmmmmm-u-m-s!

Min ekonomi däremot ligger i bottenskrapet redan en vecka efter csn. Fyfan vilket skämt, såhär mycket pengar har jag typ aldrig gjort av med på sådan kort tid. Det är inte bra. Får nog ringa mamma och gråta lite i slutet av månaden, alternativt bosätta mig i Mattsbo under en längre tid. Nejdå. Jag har sparisar så jag klarar mig! Men det är ändå störande.




Alltså, allvarligt talat gud, jag är mycket medveten om dina små tecken på att jag borde börja träna och sluta dricka öl och äta godis, du behöver inte vara övertydlig. Jo, du vet jag menar. Igår? Du vet? När knapparna i min skjorta knäpptes upp hela tiden? Jag fattar, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0