Spanish rose

Jag upptäckte precis när jag hade börjat smälta smör, vispa omkring ägg och socker och hade stökat till köket totalt - att jag började bli bakfull. Fyfan, jag gör alltid så. Är vaken skitsent, blir förvånad när jag vaknar pigg - och sätter igång med något dumt projekt som att exempelvis att baka. (Eller städa, rensa garderoben eller tvätta!) Sedan ångrar jag mig när jag är mitt i, när jag börjar inse att FAN, jag gick och la mig fem imorse och gick upp klockan elva jag är bakfull och måste döööö!

Men då är det försent. Då är det bara att köra på! Som tur var så köpte jag cola i förebyggande syfte. Och så fick jag sällskap i köket i typ två timmar. Mycket trevligt faktiskt. Och nu väntar jag på fikagäst så jag får bjuda bort mina halväckliga muffins med äpple, havregryn och massa kokos i. Bra grejer!

Plugga, vad är det för dumt påhitt? Jag hinner nog skriva referat, börja på uppsatsen och läsa en bok mellan måndag och onsdag. Det tror jag det! Nu är det ju för tusan helg. Lägg av liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0