Onsdag.

Okej, nu har jag fått en ny mp3 igen. För andra gången. Tredje mp3:n. Jag vågar fan inte ens sätta i den i datorn. Den kommer garanterat gå sönder igen. Och så kommer jag bli superledsen. Men jag hoppas, hoppas, HOPPAS att det kommer fungera den här gången!

Idag gick jag upp klockan åtta för att jag tänkte plugga, eftersom vi skulle lämna in ett synopsis till handledningsmötet. Men jag städade, fixade och handlade istället. Sedan gick jag till skolan tidigt för att jag skulle hinna skriva något och skriva ut ett papper, men sedan träffade jag på Mitra och Linn så jag pratade med dom i en timme istället. Men. Det gick okej ändå, förutom att jag vill byta ämne, haha!

Efter det gick jag ner på stan med Arne som var mitt moraliska stöd inför mp3-bytet. Det var bra. Sedan gick vi och fikade på Café Linné i typ två timmar. Jag har verkligen saknat att sitta och fika överdrivet länge. Det är en av mina favoritsysselsättningar i livet. (och Jessica, det måste väl vara ett av våra huvudsakliga nöjen i livet också? Undrar hur många timmar vi har spenderat på olika cafeér egentligen..)

Iallafall, jag är trött, förkyld, schleeten och helt förvirrad som människa. Vet ni vad jag gjorde idag? Jag GLÖMDE låsa toalettdörren när jag skulle kissa. Plötsligt sliter en tjej upp dörren och jag hamnade i chocktillstånd, inte för att hon såg mig kissa utan för att VEM FAN GLÖMMER ATT LÅSA TOALETTDÖRREN!??!?!?!??!??!?

Herregud, jag behöver verkligen dö litegrann.
(Herregud, jag ska gå upp klockan 04:45 imorgon..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0