Mitt underbara liv.

Det säkraste tecknet på att man har gått upp några kilo i vikt måste ju vara när man går runt en hel dag släpandes benen efter sig och bara längtar till den sekund man kommer innanför dörren hemma och får slänga av sig de jeansen som förut passat utmärkt och dra på sig mjukisbyxor istället. Eller så har jag bara en fetto-dag. Det är lite struntsamma, känner jag just nu.

Jag är förbannat trött. Kanske skakade jag till hjärnan lite i morse på väg till skolan när jag ramlade och slog i huvudet i en stolpe av något slag. Satan i helvetes jävla kukmongo (om man får uttrycka sig så) vad ont det gjorde.

Så, stämmer påståendet att man kan dö om man somnar efter en hjärnskakning? Inte för att jag har hjärnskakning, men jag började bara fundera på det idag. När jag var liten och slog i huvudet i isen på skolgården så satt mamma och ryckte i mig hela vägen hem i bilen för att jag inte skulle somna.

En annan fråga jag ställer mig idag är: Är det allmänt hyfs att börja plocka i sin kompis varor i en påse om man själv betalar först? Är det i stil med att man typ.. ja, inte vet jag, jag har för fan slagit i huvudet idag, jag vet inte vad allmänt hyfs är längre!

Imorse glömde jag att säga mitt namn när en av Thomas tjejkompisar presenterade sig för mig. "Hejhej" svarade jag, så Thomas var tvungen att säga mitt namn istället. Det är fan allmänt hyfs iallafall, sådant jag tydligen inte förstår mig på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0