Livet...

Jag är en dum människa. "JAG SKA DRiCKA VIN!"
Ja, men idag då? Idag åker jag till Helsingfors. Och så ska jag hålla i en presentation.
Kul att jag är störande bakfull då. Gud vilken onödig människa jag är! Jag blir så trött
på mig själv. Och så stör jag mig lite på att jag ALLTID smsar en speciell person när jag
är full, trots att jag suckar åt mig själv dagen efter och säger "Men Cecilia, det här var väl
onödigt?" Ja, det var det. Men jag kan inte rå för´t. Det fina är att det aldrig är några sentimentala
eller flirtiga sms eller så, mer.. som inatt, då hade jag tydligen skrivit vad jag åt. Det är på
den nivån det är. Åh, vad trött jag är på mig själv. Jag måste väl kanske planera den här satans
presentationen också.. ja, jag får väl göra det. Tillsammans med resorben och kaffet.
Wish me luck liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0