Klumpigast i världen.

Jag har eventuellt den värsta otursveckan någonsin.

Tidigare i veckan spillde jag ut kaffe över min duk, glömde min plånbok hemma när jag skulle till skolan och skriva ut massa grejer, och sedan ramlade jag på isen/i snön och slog huvudet i en stolpe.

MEN som om det inte vore nog, så utspelade sig följande igår:

Jag och Thomas var på stan och skulle gå över ett övergångsställe i centrala Uppsala. Jag snubblar på en fucking sten, famlar handlöst framåt och försöker parera upp min kropp i ungefär två jättesteg, tills jag inser att det är omöjligt och jag flyger ner på marken. Förtydligande: Mitt på övergångsstället. Mycket folk.

Varför, varför VARFÖR är jag så pinsam?
Sånahär saker händer liksom inte!

Ja, och sedan slog jag i foten två gånger när jag kom hem samt fick en burk rostad lök i huvudet. Jippi. Gick hem till Thomas, bakade kakor, slog in en plåt i kanten på Thomas 1000-litersakvarium och slog upp en glasflisa. Han hade tänkt sälja det för sex tusen. Jag har eventuellt sänkt värdet på hans akvarium en del nu.

Jag är verkligen sämst, och det är nog bäst om jag liksom håller mig härinne på mitt rum ett tag framöver. Funderar på att eventuellt isolera väggarna och golvet med skumgummi också. Kanske skulle behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0