Kalas!

Jag har kalasklänningen på mig, och det ligger ett stort paket och väntar i min fotölj.
Klockan ett ska jag på födelsedagskalas, Thomas fyller 25 år minsann.



(Jag är inte så trött som jag ser ut.. lovar!)

Men min present är inte så fin. Undrar om han läser min blogg? Näe.
Det är ju typ noll procents chans. Så nu ska ni få se vad han ska få!


Utanpå och inuti!



Ja, bilden ska då föreställa Ryuk från serien Death Note,
för er som inte har nån vidare koll på anime.. haha.

För övrigt så bakade vi ju massa i fredags, så idag är det dags för kakorgie.
Mockarutor, kolakakor, hasselnötskakor (med choklad!), kanelbullar och chokladbollar. NAMNAMNAMNAMNAMNAMNAMNAM!

Kommentarer
Postat av: Emmilie

Fan va snygg Cissi!!

Jag vill också ha en tavla, :P

2011-03-27 @ 18:51:15
Postat av: Sofie

duuuuktig du är :D skitsnyggt!

2011-03-27 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0