Intressant lista.

Jag har insett att min senaste kyss…

måste varit för längesedan, för jag minns den inte ens.

Jag lyssnar på…

min intuition, bra musik och.. andra människor. När jag orkar.

Du mår bäst när du…

är konsekvent med din grammatik..

Stockholms bästa stadsdel är… eh? Hur ofta är jag i sthlm? Vänta jag vet såklart, sthlms bästa stadsdelar är alla delar där det finns godisautomat i tunnelbanan.

Jag pratar…

fort, lite otydligt och ofta om onödiga saker, vilket leder till att jag ofta säger "Äh."

Jag älskar/tycker om…

allt med högt kaloriinnehåll, fint umgänge & kreativitet.

Min bästa vän(ner) är…

fakking aaaaweesome.

Min första riktiga kyss…

fick mina förväntningar på kärlek att dö ut.

Jag avskyr när folk frågar…

"Vad blir du dårå!?"

Kärlek är…

säkert fint.

Någonstans, tänker någon…

DAMN vad jag gillar den där Cecilia. Hon verkar så smart, söt & snäll.

Jag kommer alltid att vara…

ett litet tjockt eksembarn. fast snygg.

Jag är hemligt förälskad i…

ooj..haha, killen i receptionen på engelska parken kanske? ;D

Sist jag grät var…

i lördagskväll.

Min mobiltelefon är…

sjukt bra!!

När jag vaknar på morgonen…

hatar jag livet.

Innan jag går och lägger mig…

är jag uttråkad och längtar efter frukost.

Just nu tänker jag på…

om jag int skulle ta mä lite kaffe kanske?

Bebisar är…

så jävla små och sköra så det är läskigt.

Homosexuella är…

människor som alla andra. Tror jag.

Blondinbella är…

jobbig som attans.

Ikväll ska jag…

titta på House och dricka massa te.

I morgon kommer jag…

skriva klart mitt referat och spela pingis.

Jag vill verkligen…

komma på vad jag är menad att göra med mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0