Godmorgon!

Och så kan man ju alltid vakna klockan tjugo i åtta på morgonen, jag är så jääääävla fascinerad över min helt fantastiska dygnsrytm. Det brukar inte spela någon roll hur tidigt jag lägger mig, jag brukar kunna sova hur länge som helst ändå. Men nu vaknar jag tydligen av mig själv. Tjugo i åtta. Det går nog över snart.

För övrigt så är något utav det jag stör mig mest i hela världen på när totalt sämsta människor står i vägen när man ska ta en kundkorg i affären, som om det ska vara så jävla svårt att välja en jävla korg? Eller som om man måste ha en jävla konferens precis vid det pyttelilla utrymmet? Nej, nu får ni väl ta och ge er.

Och så en fråga. När jag går på  en offentlig toalett och båda sitsgrejerna är uppdragna, då tar jag tag i den yttre för att slänga ner ringen och sedan får jag asbråttom att hålla för öronen för jag verkligen hatar ljudet av när ringen träffar själva sitsen. Gör ni också så? Känner att det är en relevant fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0