fet tisdag

jag äter ingen semla idag. men lite godis, popcorn och pepparkakor ska jag nog kunna trycka i mig som kompensation. jag är schleeten. jag började dårå min karriär som städerska på ett sjukhus någonstans i sverige idag. jag pendlar mellan hopp och förtvivlan. extra pengar + kanske jobb i sommar = SJUKT BRA! typ sjukt slitsamt, stressigt, handförstörande, psykiskt påfrestande och negativ inverkan på min uppsats och mitt sociala liv= SJUKT OVÄRT! så ja, lite blandade känslor. jag är så jävla slut i kropp och själ att jag inte ens orkar vara sur över att jag ska börja klockan sex på torsdag. det enda jag har att säga om det är ett monotont: die motherfucker, die.
och det enda jag har att säga om att jag ska ha ett synopsis med mig till handledningen imorgon men inte har något alls är: äsch. struntsamma. det löser sig. det blir bra. för det ordnaar sig, det gör det aaaalltiiiid.

om åtta dagar kommer therése och hälsar på!
och på fredag kommer jessica!
livet är gott. lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0