En tanke.


Jag funderar på att bli kär. Det känns som att det börjar bli dags nu.
Nu ska jag bara leta på ett lämpligt bli-kär-i-objekt.
Fast samtidigt så är den främsta anledningen till att jag vill bli kär att jag fryser så jävla mycket hela tiden, (och när man blir kär så blir man ju tydligen varm inombords) men nu är det ju snart vår på riktigt och då kommer jag antagligen inte frysa dygnet runt längre.
Men så är jag lite trött på att somna ensam varje natt också. Det börjar bli lite tråkigt. Det vore rätt gött om jag träffade någon som började jobba typ fem varje morgon, för då skulle jag slippa andas in någon annans morgonandedräkt, plus att jag ändå hatar alla i hela världen på morgonen och vill vara själv.
Jag måste nog bli kär i en kille som kör ut post. Börjar inte de jobba astidigt? Skitbra plan ju.
Hör av er om ni känner någon singelkille som jobbar på posten!

Dagens bevis på mitt dåliga morgonhumör:
Imorse skulle jag leta på min handsfree, kollade igenom lite väskor som hängde i hallen men de satt typ ihop med varandra och allt var kaos så jag började skrika att jag hatar alla jävla väskjävlar och att de borde dra åt helvete, slet ner varenda väska på golvet, hittade ändå ingen handsfree, sparkade lite på väskorna, låste dörren och gick till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0