Åka hem!

Fan, jag börjar längta hem rätt sinnessjukt mycket. Jag saknar alla människor! Jag har kommit till den punkten att jag tillochmed saknar typ.. mina bröders flickvänner och deras katter. (En av dem iallafall..inte katterna.) Jag har inte varit hemma på över 2 månader! Jag måste få pussa på Olivia, jaga William och Jonathan och klappa på katt'n! Jag måste liksom få sitta och dricka kaffe i köket och bara fundera lite och spela kort med mamma och pappa och äta kakor hemma hos farmor och farfar och sitta och måla på golvet mitt i nätterna och baka kakor spilla mjöl över hela köket och ja, det var väl typ det. Men jag åker hem om sex dagar, så det känns rätt gött liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0