Torsdag.

Jag har en plan. Ett projekt jag tänkte starta för mig själv i ett visst antal dagar och sedan se vad som blir slutresultatet. Utan regler, utan ett slutmål, bara.. ett dokument i någon form från varje dag. Men jag kommer mig inte för att starta. Jag har all tid i världen, i cirka två månader. Det vore inga problem som helst tidsmässigt för mig att genomföra det. Jga behöver inte bestiga något berg, behöver inte träna mig till att springa en mil på trettio minuter och jag behöver inte äta max 1000 kalorier om dagen, det handlar om något helt annat. Något som kanske kan få mig att glömma alla andra måsten. Men jag måste ju komma igång. Jag måste ju börja någonstans. Idag börjar jag. Imorgon börjar jag. När är egentligen nu? Och finns det egentligen ett rätt tillfälle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0