Måndag.

Funderar lite över varför jag ständigt är hungrig när jag kommer hem. Har ätit kvällsmat två gånger och en skål chips, och jag skulle fortfarande kunna äta mer! Vad är mitt problem? Nu börjar jag nysa också. Jag ska gå och lägga mig och sova. Har redan somnat i väntrummet på Akademiska och i bilen på väg hem. Både Jonathan och William lyckades hålla sig vakna hela vägen, men inte jag inte. Jag slocknade någonstans efter Avesta. Men fyfan så gött det var. Jaja, i vilket fall som helst så känner jag att något liksom ligger och stör litegrann, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Eller så har jag bara inga fingrar att sätta på. OJ det där lät lite fel, men det var lite kul också så därför får det stå kvar. Usch Cecilia USCH! SCHAAAAAAAAAAS OVE SCHAAAAAAAAAAAAAAAAS! Gud vilken underbar blogg det här är. Den måste jag lägga till på bloglovin direkt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0