Kära dagbok.

Vet ni vad jag gör? Jag sitter och kliar upp mina eksem så mycket jag bara kan. FNISS!
Jag fick en läkartid idag! (!!!!!!) Jag ringde vårdcentralen 11.21, de ringde upp mig 11.25 och gav mig en tid klockan kvart i två. Jag är fortfarande i chocktillstånd. Det kliar liksom inte ens längre.
Nu fick jag bara ångest över att de kommer tycka jag är töntig eftersom mina eksem har blivit lite mindre synliga. Men jag kanske kan göra en dramatisk återgivelse för de gånger jag har legat i min säng med händerna under kudden och gråtit i förtvivlan. Då kanske de kan ge mig nåt kul. Typ morfin.
Nu ska jag dricka kaffe och fortsätta kliandet, tack för mig, (vad är det Bert säger?)
-Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0