Jahapp.

Först kommer jag till biblioteket en halvtimme före det öppnar. (Sedan när öppnar ett bibliotek klockan ETT?) Sätter mig på en parkbänk, blir seriöst jagad av en geting, känner mig inte efterbliven alls när jag springer omkring på ett torg och flaxar med armarna. Kommer in på biblioteket till slut, letar på min bok, inser att det inte går att genomföra lånet. NEHEJ? Går till receptionen, och tydligen har jag en skuld på 150 kronor och därför är mitt kort spärrat. Funderar en stund på om jag ska ta ut pengar för att kunna betala av min skuld och sedan låna boken. Konstaterar att boken nog inte är så bra. Konstaterar att det säkert ändå är överskattat att läsa. Ångrar mig och konstaterar istället att jag får typ fyra pocketböcker för det priset. 15 stycken om jag handlar på Myrorna.

Sedan gick jag till ÖB och shoppade strumpbyxor, hårspray, hårfärg och pepsi istället.
MYCKET BÄTTRE ÄN DET DÄR SATANS BIBLIOTEKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0