Fyfan.

Hade nyss en "NEJ JAG HAR LÖSS JAG MÅSTE DÖ NU"-panik. Jag blir så att säga hysterisk. Jag har maniskt kammat igenom mitt hår med en luskam och inser lättad att inget lever i mitt hår. Som det ser ut. Massa damm och hårstrån. Jag kanske helt enkelt är allergisk i huvudet också. Det kliar trots allt på varenda kvadratcentimeter av min kropp, så varför inte i huvudet? Under fötterna har det kliat så in i helvete de senaste dagarna. Och i ögonbrynen. Jag har fått torrafläckar-eksem också. Det är obehagligt. På bröstet, på benet, på armarna, på armbågen. Herregud jag kommer vara ett enda stort eksem innan jag fyller trettio, Hoppas jag hinner träffa the man of my dreams före det och att han hinner bli blind också. Då är jag SAFE. Men iallafall, löss.. fyfan. Löss. FYFAN vilken panik. Jag är glad att jag överlevde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0