Att äta.. eller bli uppäten?

Ont i magen. Min mage mår nog inte så bra av att den bara har fått frukt i sig sedan frukost. Ett äpple och en hel ananas. Och pepsi max. Man skulle kunna tro att jag går på fruktdiet. Det gör jag inte. Den enda maten jag är sugen på är grillat kött eller tacos, och det är då fan inget jag tänker ställa mig och göra själv. Därför har jag ätit frukt idag. Och kanske är det på grund av detta jag har ont i magen. Och ont i huvudet. (Eller så är det mina nya allergitabletter, började ta dem igår och har haft.. ont i huvudet sedan igår!)
Men iallafall. Tre alternativ. Äta macka? Koka/steka ägg? Handla chips?
Alternativ 1: Inte bra, med tanke på att min mackkvot uppnåddes redan någon gång förra veckan. Alternativ 2: Uteslutet på grund av kines i kök. Alternativ 3: TJA DET SER JU INTE UT SOM ATT JAG HAAAAR NÅGOT ANNAT ALTERNATIV?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0