Vill du ligga med mig då?

Eric Amarillo. Är 40 år gammal.
Jag trodde att han hade någon sjukdom som gjorde att han såg ut sådär. Men jaha, han är alltså bara gammal. Det gör ju det hela ännu värre.

Eric Amarillo, 40 år gammal, söker partner för eventuella sexuella utsvävningar. Jag jobbar med att producera musik, är framgångsrik med singeln "Om sanningen ska fram" men om sanningen ska fram så får jag fortfarande inte ligga. Jag är född år nittonhundrasjuttioett, samma år som Thorbjörn Fälldin valdes till ordförande för Centerpartiet. Samma år som fackskola, gymnasium och yrkesskola slogs samman till "gymnasieskola." Samma år som SL-korten infördes. Samma år som "Äppelkriget" av Tage Danielsson hade premiär. Vill du ligga med mig nu? Sökes: flickor i samma målgrupp som min populära partylåt som går på repeat överallt i sommar! Puss / Eric

Kommentarer
Postat av: myaraq

oh



my



god

2011-07-26 @ 16:59:48
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0