Torsdag.

Mitt liv är tråkigt nu. I brist på annat ska jag gå ner på stan och hämta min punkade cykel. Kanske köpa något fint också eftersom det är synd om mig då jag varken har kompisar, ett kul liv eller mycket pengar att shoppa för. Och så har jag pms också, så jag är värd något fint. Eller en sallad från Cupido. Mobbat att sitta och käka sallad ensam though.

Annars då? Vaknade elva, skittrött. Vad händer med min dygnsrytm? Det är typiskt sommarlov. Man ska inte ha sommarlov när man är vuxen, det kan aldrig vara bra.

Sedan jag började cykla så har jag verkligen börjat hata att gå. Fyfan vad sakta det går! Det känns lite som en omöjlig uppgift för mig att ta mig ner på stan. Men om jag stannar till på moggloppisaffären så går det nog bra. Kanske måste införskaffa lite skumbananer på Folkes också. Gud vad jag äter. Jag är tjock. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0