Söndag.

Ikväll har jag druckit vin. Fyfan så fint.
Men ännu bättre så har jag träffat Elin och Mitra (med deras resp.)
FYFAN SÅ FINT!

En mycket bra kväll känner jag. Jahadå. Jag har saknat dom! Allihop. Eller ja alltså.. mest Mitra och Elin. Men det var rätt trevligt att träffa deras pojkvänner också.

Jag träffade min bror idag också. Han är jättesmal. Jättesmal och jätteblek. Sånt som mitt psyke inte riktigt pallar just nu. Att sedan läsa reportage efter reportage om massakern i Norge gör inte saken bättre direkt. Men det blir bra såklart, och allt annat kommer också bli bra, såklart.

Yours truly    (fniss)

/Cecilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

life's a beach and then you dive, som jag brukar säga. nej men allvarligt så är världen uppochner och vi måste vända den rätt osv. nej men för att sluta citera saker ska jag bara säga att jag förstår hur du känner för jag har så mycket hat och dåliga tankar i mig just nu, och det blir liksom aldrig bättre för människor är dumma i huvudet och det händer bara massa skit som ingen egentligen förtjänar och själv kan man inte göra nåt åt saken. ursäkta min bitterhet men det blir liksom alltid värre framåt natten.



det var för övrigt jättekul att träffa er också, jag saknar liksom att bara göra ingenting med personer man tycker om.

2011-07-25 @ 21:57:17
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0