Så jävla cp.

Jag är inte glad, inte ledsen, inte arg, inte lycklig, inte.. ja, jag vet inte, jag är inget speciellt. Det enda jag vill, det är att spela fotboll. Jag vill vara på väg till en fotbollsträning. Det är vädret, jag har funderat i två dagar på vad det är det här vädret gör med mig. Och jag kom på det nyss, det är ju fotbollsväder. Deppigt, grått och småkallt sommarväder. Det är fotboll. Svettiga benskydd, shorts och en huvtröja.
Jag vill spela fotboll.

För övrigt så fick jag ett fint förslag via sms nyss, av fel person dock så mitt svar blir nog något i stil med "såvida du fortfarande inte är ute efter någon slags bitter vänskap så är jag nog fortfarande inte intresserad av någon romantisk middag. " Men det var ett fint förslag, absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0