Lördag.

Två rostmackor med ost och sedan liten joggingtur till Kapten Röds nya skiva. Låter inte det ganska moget? Kan även tillägga att jag mådde illa efter två öl igår och struntade i att dricka mer och hade lika trevligt ändå. Det fanns ju godis. HÄH. Jag gick och la mig först också, eftersom jag var trött. Jag är så jävla trött nu för tiden, det brukar jag aldrig vara. Det är konstigt. Och inte så kul. Dagens planer inkluderar sopning och borstning av magasin, införskaffande av vit färg och ett påbörjat atelje/galleri-projekt i ladugården. Whaddapppppppp trötthet och apati, I will fight you til' I DIE.

Just det, glömde att säga att jag ska baka bullar också.


Fast.. vid närmare eftertanke så orkar jag nog inte göra ett jävla skit idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0