Lördag.

I SAID HEEEEEY, WHAT'S GOING OOOON? 4 non blondies satte sig visst i huvudet direkt jag vaknade idag. På tal om huvud så har jag fortfarande ont i det. Jag har haft jättemycket ont i huvudet de senaste två veckorna. Skittråkigt. Tror det är mina allergitabletter. Apropå allergitabletter så måste jag ju ta en nu.  Såja, gott. Igår såg jag på tre stycken filmer, ja det känns ganska mobbat och jag vet om jag gör det hela bättre om jag säger att jag även såg en dokumentär om arternas uppkomst eller om jag bara förvärrar situationen. Nu ska jag dricka en till kopp kaffe och be till gud att huvudvärken går över snart. Det känns som att jag har ett diadem på mig som sitter jättehårt.
Tarrigt gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0