Idag:

har jag kört bil för första gången på ett halvår. Det var lite lärrigt men jag dog inte. Idag har jag även varit på Konsum för första gången på typ ett halvår. Det var ungefär lika lärrigt. Nu har jag inget mer att säga, förutom att jag är konstant hungrig, varierar humör mellan att vara skitförbannad, ledsen och nöjd. Fint. Idag kom pappa in i rummet precis när jag stod framför spegeln, drog in klänningstyget och magen för att se hur det såg ut, "Ja Cecilia jag har samma problem", sa han sedan ställde han sig framför spegeln, drog in magen och konstaterade att det fick bli den mörkblåa skjortan även fast han tydligen tycket att han såg lite för tjock ut.

Hah. Jag vet inte riktigt om jag borde tycka att det är roligt att han bryr sig om hur han ser ut eller om jag bara borde tycka att det är tragiskt att till och med pappa bryr sig om hur han ser ut från sidan i en instoppad skjorta.

Nu ska jag läsa bok och invänta morgondag. Åka runt i skogen och få se och höra om hur farfar har växt upp. Sedan finmiddag följt av öl. Tänkte köpa några öl idag men pappa sa att jag skulle få dricka av honom. "Jag har sex små öl.. de kan vi ju ta med oss och dricka på väg hem. Om mamma inte är vaken när vi åker i morgon tar jag med några stora öl också."

"Jamen vi tar väl med oss ett par öl, det här är ju
ingen supresa alltså men.. man måste ju dricka!"
-Roine aka världens bästa pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0