Hoho!

Ville bara meddela om att jag har kört bil idag, till och från Gränby Centrum. Och jag överlevde! Och hade en trevlig shoppingrunda med Mitra. Känner mig plötsligt mer nöjd med mig själv än jag gjort på länge. Jag vågade köra bil! Och det var inte superduperenormtmongoläskigt ens. Jag var bara lite rädd för att de i bilen bakom mig skulle bli sura för att jag råkade köra i omkörningsrfilen längre än typ en minut. Sedan tänkte jag på farfars kommentar "jag brukar alltid köra till vänster när jag kör på motorväg och köra den hastighet om tillåts, det blir sånt fint flyt i trafiken då" och så kände jag att näe, helt sämst är jag då fan ändå inte.

Men då jag inte är helt bekväm med bilkörning så är jag nu skakig i både kropp och själ och tar mig därför rätten att denna afton inmundiga det resterande vin ur den flaska som blev öppnad i torsdags. (I villfarelsen om att ett (två) glas vin om dagen är bra för.. bilkörningsnerverna. Eller något.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du var duktiiig! nästa gång kanske jag vågar köra. haha. jag känner mig också nöjd, men det handlar nog mest om att jag faktiskt gick upp ur sängen innan fyra idag! :D idag var en bra dag, som dom brukar säga om patienter på demensboende. HÄLSA JESSICA! (förresten har jag anmält mig till professionell svenska a, det är rätt va?)

2011-07-30 @ 19:31:20
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Terrorése

Vad duktig du är kusin!

2011-07-31 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0