En dag som idag som idag

EEEETT KIIILO MJÖÖÖL! Jaja näe.

Jag har gjort äppelkaka. SÅ JÄVLA GOTT! Jag har varit sugen på det i snart två veckor. MUMZ! Och så har jag fått hyra film gratis. Men det är egentligen inget bra. Jag tänkte nämligen ta min hyrafilmensam-oskuld idag genom att hyra ett två och ett halvtimmars långt spanskt drama men fick jag det eller? NEJ, för filmen FANNS INTE! Som kompensation fick jag en gratis istället. Egentligen ville jag inte ens se någon annan film, jag stod och var astjurig vid filmgrejen i en kvart innan jag hittade nåt svenskt skit med Tuva Nuvotny. Jag hoppas jag ångrar  det där med "svenskt skit", för jag hoppas verkligen den är bra.

Och så har jag spelat pingis i 1,5 timme också, sjukt värt. Trots svårartad pms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0