dra åt helvete tack

okej nu har jag och thomas sagt upp kontakten. det har väl säkert varit oundvikligt ganska länge men jag har valt att ignorera detta då han faktiskt är en av mina bästa vänner. därför känns det jävligt tungt just nu och därför vill jag helst försvinna från jorden just nu eller så vill jag bara flytta härifrån eller åtminstone komma bort härifrån ett tag. men jag sitter väl här istället. och alla hans vänner som jag har lärt känna kan jag väl inte heller träffa längre enligt mina egna antagelser, vilket innebär att typ.. 20 pers som jag träffar typ en gång i veckan nu är likamed noll. fan vad gött.

Kommentarer
Postat av: (s)märta

antar att han fått reda på nåt, eller?

2011-07-08 @ 22:19:23
Postat av: sessan

näe eller jo det har han men det var inte därför, det var typ mer "jag måste komma över dig så vi kan inte ses mer i typ resten av livet" (eller inte resten av livet men så blir det säkert) vafan är ni inte på hotell för förresten? eller kollar du bloggar därifrån? eller är det imooorgon ni åker till örebro? i vilket fall, ha så kul men kom gärna hem snart, jag vill umgås! (:

2011-07-08 @ 22:49:54
Postat av: Anonym

haha okej, fan vad alla ska kära ner sig i dig då? jag har det bra jag :P jo vi var på hotell och hade datorn med oss! vi har haft det skitbra! kom hem idag så nu är det fritt fram att umgås!

2011-07-10 @ 14:26:13
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0