Aaaas long as it billigt.

Drunknar i materiell lycka just nu.
Ska jag berätta vad jag har handlat?
OKEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

En rosa tröja (skittöntig men den var så jag att jag inte kunde låta bli.)
En jumper (men ja, det heter jumper!)
Hårfärg
Pommes frites-krydda (vad fan jag nu ska med den till?)
Två muggar
Två matchande skålar
En kökshandDUK
Toalettpapper (limited edition med fjärilar!)
Bananer
Äpplen
Färdigmat
Cigaretter

Och vet ni hur mycket det här kostade? Under 350 kronor!
Det enda jag misslyckades med, som egentligen var den enda anledningen till att jag skulle cykla till Stenhagen över huvud taget, var att betala min biblioteksskuld på 150 kronor och låna nya böcker. För biblioteket har semesterstängt hela juli. Sämst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0