Blommor överallt!

Fyfan vad fint det är med en ny blogg. Jag går in och tittar på den hela tiden och tänker "åååhh det ser ut som en femårings lekrum gud så fiiiint jag har det" och så är jag skitnöjd. Sedan tänker jag "fan, borde jag inte skriva nåt i min nya blogg?" och så tänker jag "JO det borde jag ju såklart göra men VAD?" och då kommer jag osökt att tänka på hur lite jag har att skriva om och hur tråkigt mitt liv är och så blir jag deppig och vill dö.

Näe. Nu ljuger jag.

Jag köpte jättegammal kakeldekor på loppis idag. 10 förpackningar för 25 kr. Helt normal och fin söndagssysselsättning. Sjukt nöjd är jag också. Och så har jag ätit chips till middag. Och till lunch. Lagomt busigt sådär. Som om jag fortfarande måste göra tonårsuppror trots att jag är 22 år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0