Torsdag

Jag höll mig vaken jättelänge inatt! Ingen film blev det heller. Däremot blev det en youtubeklipp-kväll. Och så hoppade vi i sängen och dansade dansmatta. Det var fint. När jag kom hem hade tröttheten slagit över och jag var istället jättepigg. Såå.. ja, jag struntade i att försöka bli trött och gick ut i köket och diskade all min disk och skalade morötter istället. Bra där. Halv fyra på morgonen. Fint liksom!

Jag har ett eksem ovanför läppen som vägrar försvinna. Kan någon hjälpa mig angående detta? Jag ser ut som ett cp. Jag är verkligen trött på att se ut som ett sådant. I värsta fall är det sånt eksem som jag har på händerna. Sånt som jag har haft i två års tid utan att det försvinner. Är det så, så blir jag väldigt ledsen i ögat och överväger en överläppstransplantion. JA, faktiskt.

Och nudå? Jag måste plugga. Orkar inte gå till skolan. Plugga hemma?
Ja, men det brukar ju gå bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0