Tisdag.

Fyfan vad mätt jag är. Hur kan man liksom vara så mätt att man nästan dör lite, och fortfarande vara sötsugen? Det är ett mysterium. I morse höll jag på att avlida av mättnadskänsla efter en och en halv macka. Nu har jag ätit typ ett kilo makaroner med pastasås och champinjoner. Alltså visst är jag duktig på att äta? Jag åt en macka till lunch också. Jag är typ världsbäst. Och så har jag lite godis kvar från igår som får bli kvällis. Jag kanske borde bli dietist? Låter inte det otroligt passande?

Vi har för övrigt fått en ny mikro till köket. Ingen aning om var den kommer ifrån, men den står på köksbordet och den fungerar galant! Något som inte riktigt fungerar lika galant är jag själv, eftersom jag verkligen inte kan koncentrera mig på två saker samtidigt så hällde jag ut en halv burk peppar på min mat när jag försökte prata med en tjej i korridoren samtidigt. Riktigt dumt gjort. Men maten blev stark, och det är väl bra. Och så visade jag min nyinflyttade korridorskompis direkt vilken osmidig människa jag är.
Den bästa av världar då, så att säga.

För övrigt, om man pluggar på c-nivå och ska ta kandidatexamen, vad fan heter det på engelska? Jag typ "Eeeh, no not master, kandidatexamen, eeh.. on a c-level? I've been studying for 1,5 year!" Engelskalärare vore ju kanske annars ett alternativ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0