Tisdag.

Inatt drömde jag lite halvskumma saker. Thomas hade en hel lösgodisvägg, alltså ni vet han hade en hel vägg med lösgodishyllor.. så jävla häftigt. Jag var helt exalterad. Sedan åkte vi till Usa när vi var packade och mindes typ inget alls, men Thomas däckade iallfall naken på golvet i en kyrka samtidigt som det var gospelkonsert. Jag la en grön matta över honom och åkte hem.

Och så drömde jag om gustavskorv också. Man ska inte somna hungrig. Nu har jag ätit massa frukost. Macka med gustavskorv alltså. Gött, vare. Och nu borde jag göra något vettigt. Typ:

-Diska
-Städa
-Ringa Högskolan Dalarna och be om betyg
-Söka jobb
-Skriva ut formulär om att få ta ut examen
-Läsa artiklar
-Läsa en bok
-Skriva synopsis
-Skriva referat
-Lämna tillbaka Mp3

Ja näe, men det var väl bara det tror jag. Tar det nog lugnt ett tag till!
Ignorera allt det där i typ två veckor till du, Cecilia. Kom igen det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0