Something corporate

Duschat. check. Provat halva garderoben och fortfarande inte kommit på vad jag ska ha mig - check. Känt mig tjockast i världen - check. Känt mig helt okej med mig själv - check. Fan jag ser ju rätt bra ut - check. Fan vad ful jag är - check. Men gud vad trångt klänningen sitter - check. Men fan dom här jeansen sitter ju riktigt bra - check.
Livet som tjej. Fan, vi måste sluta titta på oss själva och nedvärdera nu.
För det spelar ingen roll hur snabbt man springer i en cirkel.

Näe. Jag vill shoppa lite. Men det är så jobbigt att köpa något precis innan man ska åka någonstans, jag gör det fan jämt och det är alltid något som blir fel. Det typiska är att man hittar något vitt när man bara har en svart bh med sig. Eller att man hittar ett skitsnyggt kort linne när man bara har strumpyxor. Ja, ni vet. Och om man väl hittar något som passar asbra så har man tagit med sig massa extra kläder helt i onödan. Det är viktiga problem det här förstår ni väl? De måste diskuteras!

Om några timmar åker jag till Sthlm. Det var typ exakt ett år sedan jag var där. Eller ja, jag har typ varit på stationen och tagit mig till någon jävla båthamn en gång, men det gills nog inte riktigt. Eller vänta, förra året i mars var nog sista gången jag var i sthlm. I Bergshamra. Stället med Sveriges fulaste julgran, om ni också la märke till de mest betydelsefulla nyheterna i vintras.

Jaja, det här ska bli spännande iallafall, jag ska ta mig till Uppl-väsby och sedan pendel därifrån till Sollentuna, helt ensam. Jag gillar att göra såna saker själv, för då finns det ingen som gnäller över hur dåligt lokalsinne jag har och som liksom visar vägen hela tiden. Jag kan själv. Det tar bara lite längre tid.. haha.

Nurå? Packa sig lite, handla sig lite, åka ner på stan sig lite, shoppa sig lite, åka tåget sig lite, träffa Amelie lite, handla ölen lite, dricka alkoholen lite, bowla sig lite. Osv. Och hoppa isvak. Nej? Jag kommer dö. Mamma blev upprörd när jag sa det till henne igår. Hon typ "NEJMEN NEJ! Det gör du inte!" Precis som när jag gick i sjuan och gick hem och frågade om jag fick hoppa isvak på gympan och hon förbjöd mig. Fan, vanliga föräldrar förbjuder sina barn för att typ röka, supa och pierca sig eller så. Men nej, det enda mamma förbjuder mig att göra är att hoppa isvak. Haha.

I said: does anybody need that room? Cause we all need a little more room, to live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0