Smack!

Livet i korridor.
Det värsta som kan hända på morgonen, hände alldeles nyss:
Jag gick ut i köket och skulle fixa mina frukostmackor, och vid köksbordet
sitter the master of alla kineser och äter baguette, hon.. den där. hon som
smaskar så att hela mitt innanmäte börjar plaska omkring, hon som smaskar
så att jag kväljer tre gånger på rad. Ja, alltså.. det är det värsta som kan hända
på morgonen. Jag överlevde, men det var knappt. Känner mig lite lätt tramautiserad.

Inatt drömde jag om engelska ord. Jag låg i min säng och funderade över vad
fan injuction och suggession betyder NUIGEN. Jag slog nog upp de orden cirka
100 gånger igår. Och då överdrivet jag inte. Och så drömde jag massa läskigt.

Näe, kaffe vareja. Kaffe-kaffe. Frukostkaffe.


Kommentarer
Postat av: Sofie

hhhaha <3

2011-02-05 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0