Preventivmedel och grejer

Jag har ju så att säga varit en extrem motståndare till hormonella preventivmedel den senaste tiden, eftersom allt jag har testat har fått mig att må skitdåligt. Men.. jag har resignerat. Kapitulerat. Osv. Fan, man måste ju testa ändå, eller hur? Näe, egentligen inte. Egentligen vill jag inte ha några som helst sorts extra hormoner i min kropp, men nu är det så att.. äsch, strunt samma!
I vilket fall som helst så har jag tryckt i mig små piller som heter Yaz i nio dagar nu. Och jag gråter inte, jag är (typ) inte ens arg. Det är väl lite för tidigt att hoppa över bäcken (kasta sten i glassbilar, ha fem duvor i skogen m.m) men vafan, jag måste få vara lite glad ändå. Och min hy har blivit jättefin. Jag är jättemjuk. Finns iochförsig andra anledningar till det, t.ex locobase repair och karamellkungen, men ändå. Jag klappar på mig själv. Alltså jag brukar ju inte ha problem med min hy i ansiktet, men den senaste tiden har det varit lite halvdåligt och nu är det typ amazing, plus att jag tillochmed är mjuk på HÄNDERNA. Det har väl inte hänt ca på två och ett halvt år.

Det enda negativa hittills är väl då att jag har haft mens i nio dagar, får lite lätta magkramper då och då och känner av en svag huvudvärk. HAHA. Åh, jag älskar hormoner! Nej, men det är gött. Visst gillar ni när jag skriver sånahär inlägg? Jag mår dåligt av att göra det. Det känns för privat. Varför då? Jag vet inte. Integritet är väl överskattat ändå.

Nu blir det Top Model och total ignorans av ej påbörjat referat och icke existerande framtidsplaner. Ciao.

(Ps. Jag lovar att uppdatera er när jag börjar må piss, får en blodpropp eller går upp tio kilo i vikt, jag är fortfarande ungefär 97 % säker på att något utav det kommer att inträffa inom de närmsta tre månaderna.)

Kommentarer
Postat av: Sofie

PUSS ;)

2011-02-28 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0