Onsdag.

Jag sover med bomullsvantar då och då. När jag har vaknat av hysteriskt kliande händer några nätter för mycket. Som inatt. Grejen är att jag sliter alltid av dem i sömnen. I morse låg ena vanten i min sko. Eh? Jo. Men så kan det bli.. tydligen.

Jag tvättar. För det är ju så himla roligt att tvätta. När jag tvättar tänker jag alltid att jag ska göra något vettigt under tiden, vilket jag aldrig gör. Däremot så får jag alltid lust att ändra design på min blogg när jag tvättar. Som nu. Jag blir lite sugen på godis av den här designen. Och ananas.

Nu ska jag ringa Högskolan Dalarna och be om att de skickar hem ett betyg till mig. Bara sådär nästan tre år efter avslutad kurs.
Tänk om jag vore lite mer effektiv, vad mycket enklare mitt liv skulle bli!

För övrigt så längtar jag hem lite. Hem till skogen.

Ikväll är det pingis & öl! Då glömmer vi alla bekymmer. Ja-ha-då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0