Okejdå.

Jag går väl ut och dansar då. Grejen är den att det är typ tusen minus så jag är väl tvungen att bli full också. Inte för att.. det är kul, utan för att inte frysa ihjäl. Eller okej, det kanske är lite kul också.

Jag är dock aningens tveksam till min outfit. En t-shirt med en pixlig regnbåge, krusat hår och en klocka med testbild på? Jag känner att jag har tagit det här med retro till en helt ny nivå. Åttiotalsnörd, kallar jag mig själv ikväll. Men vafan gör man inte. Jag orkar inte tvätta håret, därför har jag krusat det. Jag orkar inte ha någon tight töntig klänning, så jag drar på mig en stor t-shirt..

Thomas ska trots allt gå ut iförd min Leonardo Dicaprio t-shirt, så jag antar att all uppmärksamhet kommer riktas dit ändå, så det spelar nog ingen roll vad jag har på mig i det här sammanhanget? Haha!



Äre okej det här eller?



Bästa klockan ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0