Okejdå!

Fan, det är ganska underhållande att umgås med killar ändå. Eller ja, det brukar jag väl göra, men det var lite extra roligt just ikväll. Under den här kvällen har jag fått höra att jag är både tjock och ful, ett flertal gånger. Jag känner mig som hemma! Min uppväxt slängd i ansiktet liksom. Bra människor kan få säga att jag är tjock hur många gånger de vill, det gör mig inte ett dugg. Jag har spelat pingis, druckit öl, dansat helt sjukt jävla mycket och skrattat minst lika mycket! Underbart!

Något som däremot störde mig ikväll under pingisen var när en kille frågade en sak, men vägrade rikta sig mot mig som faktiskt stod bredvid, utan frågade killen bakom. Som om han skulle kunna så jävla mycket mer om pingisregler liksom. Sådant irriterar mig. Jag hade kunnat ge ett minst lika bra svar, men killar kan väl tydligen pingisregler bättre. Antagligen något biologiskt. HAHA.

Sofie, du skulle ha varit med ikväll! Jag tänkte typ 100 gånger att "FAN SOFIE BORDE HA VARIT HÄR!". Jag fick Dj:n att spela Highway man nästan direkt, vi dansade fult, riktigt fult, till Håkan Hellström, Markus Krunegård, Robyn och Killers. Ja, det var helt enkelt en sådan kväll då jag inte kunde sluta tänka:
"Varför är inte Sofie här?"

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

meeeeen nu blir JAG avundsjuk :( är det dags att vi slår ihop våra liv snart eller?

2011-02-24 @ 06:10:32
Postat av: Cecilia

Meeeen JAAAAAAAAAE!!!!!!! Om en vecka! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0