Men rubrikjävel som måste fyllas irååå.

Hej. God morgon. Godmorgon. Jag har precis ätit en äcklig macka. Varför gjorde jag det? Varför slängde jag den inte bara? Näe, jag kunde inte. Jag åt upp den. Usch. Nu kommer jag säkert bli sjuk. JA; hoppas jag blir sjuk! Feber blir bra, då måste man stanna hemma och tycka synd om sig själv, eller hur? Fast så kul är det väl kanske ändå inte.

Jag dricker äckligt kaffe också. Jag glömde köpa nytt igårkväll, så jag dricker Konsums egna version av pulverkaffe, som smakar kiss. Ungefär. Fan jag gillar frukost så mycket, och så är den inte ens god. Otroligt ledsam start på dagen faktiskt.

Idag ska jag ha ett tvåtimmars seminarium om arkitekturteorier. Låter det spännande? Ja, fan det tycker jag också.. verkligen. Jag är sämst på arkitektur, jag har liksom aldrig brytt mig om det. Ett hus, två hus, tre husar. Osv.

Och sen, sensensen ska jag ha första handledningsmötet till C-uppsatsen. Jag ska alltså berätta vad jag vill skriva om. Jag kan inte ens förklara det för mig själv och göra mig förstådd. Goda förutsättningar? Mm. Det blir nog jättebra.

Och sedan städa och plugga. Och sova igen. Livet... livet är.. livet är ett.. (Sune, du förstår kvinnor...kvinnor.. du kommer förstå det när du blir lite äldre, VART är paddeln Sune?)

Men fyfan, det rinner ur ögonen och jag gäspar oavbrutet. Vad skulle det här vara bra för?
Guuud så tråkigt. Jag vill sova meeeeeeer vafaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0