"men du är ju ändå aldrig hemma"

Ibland känner man sig lite bortglömd.
Typ som när man får ett sms och en fråga om man vill vara med och betala en present och
får veta att ens bror har födelsedagsfest imorgon eftersom nästan hela familjen fyller år i februari och
kommer du hem eller liksom vad svarar man då? näe, ingen har berättat för mig om någon fest.
men. ha det så kul.
och när jag svarar att jag inte visste om det så får jag igen respons alls bara ett förtydligande
du behöver inte vara med på presenten om du inte vill men..
jamen för fan. det är klart att min bror ska få en platta öl i födelsedagspresent.
och glöm inte att, haaa det såå kuuuuult.

och nu snöar det helt groteskt mycket och jag skulle ha varit på väg till skolan för längesedan men jag orkar inte för jag har liksom ingen lust med den här dagen och jag har ingen lust att gå ut ens och jag har liksom ingen lust att försöka vara engagerad ingen lust alls.

Kommentarer
Postat av: Sofie

fyfan vad vet precis hur det där är, haha. jag HAATAAAR det.

puss!

2011-02-04 @ 11:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0