Mamma, pappa, barn

Det är verkligen inte ofta jag känner för att någon gång skaffa barn. Jag är lite mer inställd på att leva mitt liv utan att bli mamma, utan att sätta en liten unge till världen som inte ens har sagt att han/hon vill vara med. Fan, man får ju liksom inget val. Så jävla taskigt.

Jaja, iallafall. Ibland händer det dock, att moderskänslorna sprider sig i min kropp. Som ungefär varenda gång jag ser en bild på den här ungen. August. Jag är en jävla stalker till den här lilla pojken, och då har jag aldrig ens sett honom på riktigt! Men.. han kan nog vara det sötaste jag någonsin har sett.

Klicka här.
Det är alltså han längst ner i inlägget som är August.
(Och bloggen är väldigt bra i övrigt också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0