Lätt kolsyrat.

Fan, tre koppar kaffe senare och jag är fortfarande trött.
Kanske kan vara fem timmars sömn och rödvin som är orsaken.
Nu hade jag tänkt städa, handla och plugga.
"Hade tänkt." Äh. Det är ju tråkigt att göra sånadär saker.
Jag sitter hellre här och kisar med ögonen.
Fan, jag har nog fått dålig syn.
Fast jag har inte råd att ha synfel, så jag ser förbi den detaljen. (Fniss.)
Men jaja, städa då. Gör det bara. KOM IGEN DET BLIR KUL!




Bildbeviset på att jag fucking doppade mig i en isvak i lördags.
Är ni imponerade eller? Ja, jag antog väl det.

Kommentarer
Postat av: Terrorése

Shit, vad du är duktig Cissi!!! Och galen.

Fattar inte hur du vågade. Det är fan starkt gjort. Men så hade du väl "is i magen" också. He he...

2011-02-28 @ 19:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0