Ja, men så är det.

"Förstår ni vad jag säger? Förstår jag vad jag säger nej det gör jag inte men ni förstår vad jag säger!" Världens bästa handledare. "Uppsatsen kommer ni börja aktivt med den 1 april". Världens bästa handledare. "Istället för att vi ska läsa nån tråkig tjock bok så kan ni väl välja en bok själva som har med ert uppsatsämne att göra." Världens bästa handledare. "Men visst har det väl en grund i expressionismen! Expressionismen är ju ändå kärlekens språk, och vad behövs egentligen mer än kärleken själv?" Världens bästa handledare.

Ja, men så är det.

Sedan finns det också överpretentiösa studenter som man bara vill bitchslapa i ansiktet så att de kanske kommer till insikt om att de inte är världens mittpunkt, att det inte är meningen att de ska hålla i en egen liten föreläsning om något helt oväsentligt under ett möte.

Ja, men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0