I was definitly made for these days

Jobbiga saker jag måste göra den här våren och under den närmsta framtiden:
Skriva en c-uppsats
Diska
Städa
Gå på ett handledningsmöte
Skriva ett resonerande referat
Söka jobb
Skaffa mig ett liv
Duscha
Gå till skolan i massa minusgrader
Sminka mig
Överväga att ge upp
Lära mig att inte hata våren
Läsa 500 sidor i en bok
Ha en muntlig redovisning
Ha en gruppredovisning
Inte äta så mycket onyttigt så jag kan ha på mig mina jeans utan att vilja dö igen

Sånt som är ganska kul som jag ska/vill göra den här våren och under den närmsta framtiden:
Åka till Finland
Åka på Das Boot
Åka till Ryssland
Lära mig ett Mozart-stycke på piano
Åka till sthlm
Träffa Therése
Spela pingis
Träffa mamma
Dricka öl
Åka till Falun och hänga med mina bästisar
Åka till Jönköping och träffa min gravida väninna
Vara bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0