"Gud är död!" Mvh Nietzche

Kul att jag behövde sova middag efter att ha suttit hemma och pluggat i typ fem timmar.
Det är dödligt uttröttande att försöka läsa om body, identity och gender till ljudet av smattrande
regn mot taket i en jämngrå värld. Jo, I tell you that. AND I CAN TELL YOU EN TILL SAK?

Jag drömde att jag skulle köpa en häst under min lilla vilopaus.
Whaaaattafakk liksom? Hästar äter man. Enbart.
Man varken rider på dem eller drömmer om att köpa dem.
Okej, hästar har ett till användningsområde.
Att rita av. När man har riktigt jävla tråkigt på en värdelös föreläsning.
Då ritar man den fulaste och mest vindögda hästen man kan förmå sig att rita.
Och så blir man lite glad igen.

Nu ska jag läsa ett kapitel om "gaze". Det ska bli jätteroligt.
Oj vad jag ljuger. Sedan ska jag färga håret. Jag har tänkt göra
det i flera dagar nu men inte orkat. Det har föranledit ett hår
så flottigt som Mcdonalds kolonialisering över världen. Såja, då
fick jag in ett nytt ord också. Fan vilken bra dag det här är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0