Freitag macht frei!

Haha.. Ja okejdå. Jag fnissar åt min egen rubrik. Men jag är ju så jävla fyndig.
Jag måste ju verkligen vara en av de roligaste människorna i denna värld, tror ni inte?
Igår hade jag följande dialog på msn (vi pratade om en thailändska som jobbat på en
t-shirtfabrik i åtta år.. dock oklart varför (vi pratade om det)):

Nån - Hon kan säkert sy den i sömnen!
Jag - I sömmen...
Nån - You crack me up
Jag - Förlåt, men jag kan inte riktigt tyg-la mig.


Det allra roligaste är liksom att dra dåliga ordvitsar för människor som verkligen inte uppskattar det. Då känner man sig typ roligast i världen. Och jobbigast och som mest hatad, vilket liksom går hand i hand med det där drygroliga. Därför är Sofie så bra att ordvitsa med. Förutom att hon ligger farligt nära gränsen att faktiskt verka sur på riktigt när jag är kul. Men så länge hon inte slår mig så tänker jag fortsätta. Ooops, det gör hon ju redan. Jaja, skitsamma.

Idag har jag följande saker i mitt huvud:
-Städa
-Spela piano, jag villvillvillvill lära mig!
-Vad ska jag äta?!
-"You have to treat it gently, like a sweeedish laady"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0