Atscho.

Jag har nysit hela morgonen. Har lite svårt att skilja på bakfylla och sjukdom för tillfället. Eller.. man kanske inte nyser av bakfylla, visserligen? Men så kanske man inte får utomkroppsliga upplevelser av förkylning heller. Så jag chansar på en kombination.

Men allvarligt, jag orkar inte bli förkyld. Men jag får eventuellt skylla mig själv efter att ha spelat pingis i en tunn tröja och jeans med hål i ett nollgradigt pingisrum i två timmar. Ja, kanske. Men det är ändå mest elakt.

Nu har jag varit och handlat toalettpapper och cigg. Utöver det, som var det jag skulle handla, så har jag köpt:
-Popcorn (Kastrullpopcorn!)
-Tre tablettaskar zoo-godis
-Fyra äpplen
-Två påsar chokladdragerade cashewnötter
-Glansspray

Jävla Ica Väst. Ni både ruinerar mig och gör mig tjock. Sluta ha massa jävla reapriser!
Men gränsen gick när två semlor kostade 10 kronor. Så jävla billigt får ni inte i mig en miljon kalorier. Den gubben går inte! Eller okej, jag tänkte köpa dem och bjuda mamma på en imorgon, men insåg ganska snabbt att det inte skulle ha funnits någon kvar i morgon isåfall, plus att datumet faktiskt går ut om 8 timmar. Ååååh gud vilken ointressant människa jag är. Jag lägger ner.

Kommentarer
Postat av: Sofie

åååh kastrullpopcorn. det är uppsala för mig, haha

2011-02-19 @ 14:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0